TORRENT

Veelgestelde vragen

Wij willen het de klant zo makkelijk mogelijk maken en hebben daarom hieronder de meest gestelde vragen beantwoord. Heb je toch nog een vraag die niet is beantwoord? Stuur gerust een email, wij beantwoorden deze email doordeweeks binnen 24 uur.

Algemene vragen

Kies allereerst welk product je wilt aanschaffen. Daarna klik je op de knop “In winkelwagen”, waarna het product in je winkelwagen geplaatst zal worden. Je kan ervoor kiezen om direct door te gaan naar de afrekenpagina door op de button “Afrekenen” te klikken. Vul je gegevens in en bestel.

Ja dat is zeker mogelijk. Vul hiervoor je afleveradres in op de afrekenpagina.

Ophalen is op dit moment helaas niet mogelijk. Wij zijn een webwinkel en versturen alleen.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je per direct een bevestiging via de mail.

Je kunt veilig en gemakkelijk bestellen bij ons. We bieden diverse betaalmogelijkheden aan en onze website is beveiligd met een SSL certificaat. Hierdoor zijn je gegevens extra beveiligd.

Wij streven er naar om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken. Daarom kunt u bij ons kan betalen met iDeal, Creditcard, Bankcontact, Afterpay (achteraf betalen) & Klarna (betalen in 3 termijnen) . De betaling gaat via een beveiligde omgeving van de betaalprovider Rabobank.

Onze bestellingen worden afgeleverd met DHL. Voor producten die op voorraad zijn geldt: voor 16:00 besteld, morgen in huis.

De bestellingen zijn te volgen via de track & trace code die je op de dag van de verzending per direct ontvangt in je mailbox.

Voor producten in voorraad geldt:

Binnen Nederland: Voor 16:00 besteld, is morgen in huis.Naar België: binnen 2 werkdagen in huis.

Voor alle andere producten geldt: 1-6 werkdagen. Op onze productpagina laten we duidelijk per schoen zien wat de levertijd is.

Momenteel verzenden we naar Nederland & België. 

Verzenden binnen Nederland is Gratis.Verzenden naar België kost Gratis.

Vragen over onze producten

De producten die wij verkopen, zijn doorgaans geen nieuwe producten maar refurbished. Dit zijn gebruikte toestellen die wij hebben opgekocht van bedrijven of particulieren en daarna door ons gereviseerd zijn. Bedrijven verkopen vaak toestellen die slechts 1 tot 3 jaar gebruikt zijn. Dit zijn doorgaans nog prima werkende toestellen.  kun je meer lezen over onze refurbished toestellen.

De toestellen die wij aanbieden, zijn vaak opgekocht van bedrijven, uit faillissementen of van particulieren. Ongeacht de herkomst worden alle toestellen uitvoerig getest. Daar waar nodig is, worden de onderdelen vervangen. Ook controleren wij of de toestellen niet gestolen of geheeld zijn.

Bij een refurbished iPhone kan het voorkomen dat er een melding in beeld verschijnt over het scherm en/of de accu. Deze melding is slechts een melding en zal na 14 dagen verdwijnen. De melding heeft geen enkele invloed op de prestaties van het beeldscherm of de iPhone.

Waarom verschijnt deze melding?

Vóórdat wij onze toestellen verkopen, worden deze eerst getest op meer dan 50 punten en indien nodig gerepareerd. Dit houdt dus in dat wij het toestel openmaken.Zo wordt er bij een accu met minder dan 80% capaciteit vervangen. Ook wordt het scherm vervangen als dit niet werkt zoals het hoort.Wanneer één van deze onderdelen vervangen wordt, krijg je een melding te zien.

Wat houd de melding in?

Wanneer het scherm vervangen wordt door een niet-officiële Apple reparateur, wordt er een melding getoond als waarschuwing dat er niet kan worden gecontroleerd of de iPhone een origineel Apple scherm/accu heeft. Dit is slechts een melding die na 14 dagen verdwijnt. Het heeft geen enkele invloed op de prestaties van het beeldscherm, van de accu of de iPhone.

Deze tijdelijke melding komt voor vanaf de iPhone 11 en hoger.

Garantie

Op alle bestellingen via Mobico.nl heb je als consument 14 dagen bedenktijd. Dit houdt in dat je zonder opgave van reden een toestel aan ons kunt retourneren. Lees hier verder hoe je dat doet.

Ja, op alle toestellen die je bij ons koopt is de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie laat onverlet dat je bij ons altijd– tenzij expliciet anders vermeld – 2 jaar garantie krijgt

Bij een refurbished iPhone kan het voorkomen dat er een melding in beeld verschijnt over het scherm en/of de accu. Deze melding is slechts een melding en zal na 14 dagen verdwijnen. De melding heeft geen enkele invloed op de prestaties van het beeldscherm of de iPhone.

Waarom verschijnt deze melding?

Vóórdat wij onze toestellen verkopen, worden deze eerst getest op meer dan 50 punten en indien nodig gerepareerd. Dit houdt dus in dat wij het toestel openmaken.Zo wordt er bij een accu met minder dan 85% capaciteit vervangen. Ook wordt het scherm vervangen als dit niet werkt zoals het hoort.Wanneer één van deze onderdelen vervangen wordt, krijg je een melding te zien.

Wat houd de melding in?

Wanneer het scherm vervangen wordt door een niet-officiële Apple reparateur, wordt er een melding getoond als waarschuwing dat er niet kan worden gecontroleerd of de iPhone een origineel Apple scherm/accu heeft. Dit is slechts een melding die na 14 dagen verdwijnt. Het heeft geen enkele invloed op de prestaties van het beeldscherm, van de accu of de iPhone.

Deze tijdelijke melding komt voor vanaf de iPhone 11 en hoger.